onsdag 16 juni 2010

Award!

Jag har fått två Beautiful blogger award den första av M09ca design och den andra av Krumelej
Tack så jätte mycket!

När man får awarden ska man skriva 7 fakta om sig själv samt skicka den vidare till 7 andra bloggare,jag kan inte välja bara 7 st så jag tänker skicka den vidare till alla er där ute som bloggar och är helt fantastisk på detta!
(Hoppas det är ok =)



* Jag bor i ett litet hus på landet.

* jag väntar mitt andra barn i slutet av september så I ska bli storasyster =)

*jag och min sambo har varit tillsammans i 12 år och vi är inte ens förlovad.

*Har väldigt svårt att låta bli att köpa nya tyger fast jag egentligen redan har alldeles för mycket.

*Mitt största vill ha just nu är en Screentrycks kit.

*jag är väldigt duktig på att sätta igång saker eller projekt men har så svårt att avsluta, allt för ofta får jag lite ångest över allt som ligger halv färdigt både när det gäller sy projekt och fix i hemmet.

*Är så glad och tycker det ska bli helt fantastiskt att få vara ledig och hemma med barnen i höst, bara få rå om min lilla familj =)



Ta åt er alla fantastiska bloggare där ute av denna award den är till er alla =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin