måndag 27 maj 2013

Set till liten!

Oj de duggar inte tätt med inlägg på denna blogg! skrattade lite lätt här om dagen när en kolega undrade när jag skulle uppdatera bloggen hi hi ja vet tiden räcker inte till nu mera, men jag ska försöka bättra mig.

Ett litet set till min systers kompisar som fått en liten kille, jag brukar få äran att sy presenter till min kära systers kompisar när dom får tillökning och så var fallet denna gång med. De allra roligaste är nog att jag har helt fria händer med både modell och tyg val,denna gång blev de svart/vit randigt tillsammans med lite turkost och fordon.
Modellen på denna byxa är samma som dom jag alltid brukar sy fast då med fickor fram, denna gång tänkte jag göra de lite annorlunda och valde att bara göra en bakficka och i samma tyg som framstycket på bodyn lite roligt att variera sig ibland :)
Bodyn har jag sytt många gånger tidigare men det kändes jätte ovant att sy så smått nu när de var ett tag sedan sist, fast de är alltid mysigt att få sy till nya små sötnosar!

Body:
stl 62 eget

Byxa:
stl 62 eget

Material:
Svart/vit randig jersy turkos stretch frotté jofotex
Turkos jersy med svarta fordon olssonstyger

Ha de gott!



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ursött! Vet hur det är, ibland hinner man bara inte med sig... =)

stina sa...

Haha det var på tiden!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin