tisdag 28 februari 2012

Give away hos Mockolini!








Oj vad tiden går, vet ni jag har snart bloggat i 3 år helt galet men jätte roligt.
Något som började med att jag skulle sy dockkläder till storasyster har utvecklats till att sy kläder till mina och andras barn, jag fattar inte riktigt själv att det blev så ha ha

Nu vill jag fira och det tänker jag göra med en Give away, heldress vad säger ni om det?? har blivit ett gäng under mina år så det passar bra tycker jag =)
Finns några olika modeller att välja på storlek 50 - 122  material och modell får vinnaren själv välja men tygerna på bilderna är begränsad så jag lovar inte att just de räcker.

Ja vad vill jag att ni ska göra då! Jo det som krävs är att du lämnar en kommentar nedan, men du kan även få  2 lotter till om du gör.

  1. Länkar från din blogg eller facebooksida använd gärna bilden.
  2. Lägg till dig som fast följare av bloggen (om du redan är det så gills det naturligtvis)

Skriv en kommentar för varje lott så blir det enklare vid dragning av vinnaren.

Dragning av vinnaren sker 16 Mars kl 19 


Kan bli någon bonus vinst också beroende på antal deltagare :)




56 kommentarer:

Mallaching sa...

Å va kul! Blir det bonus om man är först med? ;)

Mallaching sa...

Jag följer såklart via bloglovin :)

HobbyHjerte sa...

Wow, flott med give away !! Heldressene ser fantastiske ut :)

HobbyHjerte sa...

Linker selvsagt også fra bloggen min, hobbyhjerte.net :)

Ingrid sa...

Jeg blir gjerne med på giveaway! Du lager så mye fint! Heldressene er fantastisk fine:D

Åsa Tidqvist sa...

åh, en sån här chans vill man inte missa! och grattis, till det långa bloggandet eller vad man ska säga! ;)

malin_neptin sa...

Vill gärna få en chans att vinna en heldress tll min son. Jag har också blivit följare av bloggen.
/Malin

Katharina sa...

Åh! Jag vill absolut ha en chans att vinna en av dina fina dressar.

Har länkat från min blogg, och har dig i både min RSS-läsare, samt lade till dig bland bloggar jag följer på blogspot.

*hoppas hoppas hoppas*

Kerstin@klovertre.se sa...

Åh vad roligt, bästa sortens lotteri!

Läser bloggen flitigt redan.

Hoppas jag vinner! Den lilla i magen hoppar runt och håller med...

Solhaga sa...

Hej! Jag skriver här och har länkat på facebook och hoppas då på två lotter och tillräckligt med tur för att vinna:-)

/Helene

Tone sa...

Jeg er gjerne med!
Har deg allerede på blogglisten min! Fantastisk blogg:) Og jeg legger link til Giveawayen din på min fb side:)
Håper jeg vinner en heldress! De er nydelige:)

Jenny Hellgren sa...

oh vad fina kläder! Har givetvis delat på fb! =) Hade varit jätteroligt att vinna till min lilla son! =)

Anonym sa...

1 lott för länk i bloggens högerkolumn.

Anonym sa...

1 lott för följare

Onomak sa...

Jag blev just följare! =) Supersnygga dressar!

SiriR sa...

Åh, ja en sånn heldress vil jeg gjerne vinne!!

SiriR sa...

Og et lodd for at jeg følger deg:)

Strikketine sa...

Å, jeg ønsker meg heldress til frøkna! Kjempefin! To lodd på meg da! :-)

Klockarbarn sa...

Jag är gärna med på en lott.

Anonym sa...

Grattis till tre års bloggande! Själv drömmer jag om att börja syblogga jag med, fattas bara att jag kommer till skott och börjar sy först... ; )

Jag vill ha en lott, tack!

Caroline halvarsbo@telia.com

EmelieD sa...

åhh vill gärna vara med ;) härliga kläder du syr!

Anonym sa...

Gratulerer med tre år! Jeg tar gjerne et lodd. Stilige dresser!

Mvh
Anja

Fangoria sa...

Åh helt klart vill jag vinna!!!!

Fangoria sa...

Jag har länkat här för en lott till! =)
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2012/03/heldress-hos-mockolini.html

Jag har också länkat på facebook, bara för att! ;o)

fante sa...

Jag är med :-)

busmumrik sa...

Jag håller tummarna att jag har tur!! Jag har lagt till mig som följare av bloggen!

busmumrik sa...

En lott till för jag har tipsat om din tävling på facebook!
Håller tummarna!

Lili sa...

Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
har delat tävlingen via fb med namn Lili Ying.
Hoppas på tur!

mail:he-jasmine@163.com

Emilia sa...

Grattis till 3 år! Är gärna med i din "give away"!

sofia sa...

Åh storasystern skulle bli överlycklig för en onepiece!! Länkar från min blogg & är redan följare : )

Anonym sa...

Hoppas vinna!!!
MariaV

Fiff sa...

Wow! Kul jag hittade hit! Är gärna med i din fina utlottning.

Fiff sa...

Jag har länkat på min blogg också!

Anonym sa...

Men åh vad fina grejer du syr!
Jag har ingen blog men kollar in alla roliga som finns. Hittade dig via Fiffel och tråds blog. Ska snart bli farmor för första gången och vill jättegärna vinna en av dina fantastiska bebisoveraller./Marie

od Andulky sa...

Åh, självklart vill jag ju vara med :-)!!!!
/Anna

Katharina sa...

Insåg först nu att jag bara kommenterat en gång (som nummer 8) - hade helt missat att du ville ha en kommentar per lott. Så här kommer en kommentar för min andra lott också. =)

Le Petit sa...

Så klart jag vill vinna en fin dress till dottern! Tittar ofta på din blogg, men är nu också följare av bloggen.

Le Petit sa...

Och har länkat från min blogg för ytterligare chans att vinna =).

Y sa...

vilken fin vinst! är självklart med! (följer via reader)

Lizzy72 sa...

ja vad kul, jag vill vara med och tävla. Lisbeth

Linnéa sa...

Vilka fina kläder! Jag vill gärna vara med i tävlingen :) Följer och har länkat på min blogg.

katta sa...

Jag vill ju såklart vinna!! Följer naturligtvis bloggen :)

Finduz sa...

Åh, här halkade jag in på ett bananskal i jakt på annoraksmönster, men en heldress funkar ju nästan lika bra!

Finduz sa...

Länkar såklart till FB också!

Anonym sa...

Superhäftiga dressar.
Vill gärna delta med en lott.

dahlkev@hotmail.com

Silje sa...

To lodd på meg :) Hadde vært utrolig kjekt å vinne en slik heldress :))

åsa sa...

Jag vill också vara med i lotteriet!

Kicki sa...

Följer din blogg = 1 lott

Kicki sa...

Länkat på FB = 1 till lott
=)
Håller tummarna!!

Systrarna M och jag sa...

Hej. Jag håller alla tummar och tår jag har för att vinna!!

Malin

Systrarna M och jag sa...

Jag har oxå tipsat på min FB-sida för en lott till... Malin

LenaH sa...

Jag önskar också vara med på en lott! Jättefina =)

Systrarna M och jag sa...

Mina tre tjejer har varsin jumpsuit så det vore perfekt om den lilla jag har i magen som slå komma om 3 veckor skulle få en med...!! Hoppas, hoppas, hoppas... MianMin

Systrarna M och jag sa...

Mina tre tjejer har varsin jumpsuit så det vore perfekt om den lilla jag har i magen som slå komma om 3 veckor skulle få en med...!! Hoppas, hoppas, hoppas... MianMin

Palven sa...

Så underbar Give away :o)
Jag har länkat på min blogg, nu är det bara att hålla tummarna ;o)

Palven sa...

Å så har jag lagt till mig som följare oxå för x:tra vinstchans :o)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin