torsdag 8 december 2011

Och i dag.....







8 december

I dag blir det lite dinosaurier till lillebror, jag är helt förälskad i detta tyg så underbart att titta på och jätte roligt att klä lillebror i det.

Ja det kanske blir lite tjatigt att visa bodysar och samma typ av byxa hela tiden men jag lovar det blir bättre, har en massa saker i huvudet som jag hoppas kunna få lite sy tid i helgen mellan julbak och julmarknader.

Mönster:
Eget i stl 80

Material :

Jurassic jersey Znokdesign ( slut tyvärr)
Tunn interlock
10 mm färgade tryckknappar Babythings

1 kommentar:

Anna, Tvillingtand sa...

Vilken fin body! Det är kul det här med din kalender =) Jag är också riktigt förtjust i det tyget, men varje gång det kommit in i butiken har jag missat det...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin