onsdag 21 december 2011

Heldress!








21 December.

I dagens lucka så visar jag en beställning, tänk att jag har hunnit sy så otroligt mycket nu i december till och med en och annan beställning roligt!

Heldress i svart med vita detaljer och härligt stjärntyg i luvan, jag har jagat detta tyg runt hela landet tror jag innan det gick att beställa. Men nu så är det på plats i luvan paketet är skickat och kanske till och med framme hos sin nya ägare.
Så då kan vi kanske få jul i stugan, nä riktigt färdig är jag inte ska trycka in en och annan julklapp till lillkusinen också mellan paket inslagning och damsugning ;)


Mönster:
Eget stl 104

Material:
Svart collage, vit mudd, olssons tyger
Stjärntyg, tunn interlock, jnydesign

Som vanligt så går det nästan inte att få till en vettig bild i detta dunkel, längtar efter lite sol och ljusare stunder.

4 kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin