onsdag 22 juni 2011

Sommar klänning!!


I dag ska vi få träffa en liten tjej och jag tog direkt tillfället att få sy en liten sommar klänning, i bland så blir jag så sugen att sy just detta men när alla i min bekantskapskrets fick pojkar så har det inte blivit några små klänningar sydda.

Jag funderade ett tag på om jag skulle göra lång ärm eftersom det verkar som sommaren var i bara några dagar. Nu är det blåsigt och kallt igen, men tänkte att hon får ha kofta över i värsta fall.

Nu hoppas jag att familjen gillar den och att den passar, alltid svårt med tyg val när det ska vara presenter tycker jag!

Mönster: eget stl 62

Material: Drakar Znokdesign (Slut tyvärr)

3 kommentarer:

Ahlard sa...

Åh underbar. Snygg modell som ser väldigt välsydd ut:) Och färgerna på det tyget är så fina på, syrrans flicka har en mössa och man blir så glad när man ser henne:)

Unknown sa...

Fin! Å vilken söt modell!

Helena sa...

Vilken söt klänning!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin