måndag 21 juni 2010

Troll set!


Ett litet troll set i stl 56 som fick flytta till samma lilla ägare som denna. Jag vann en tävling för jätte länge sedan hos Mjukatyger och fick då blandannat detta tyg, men jag har liksom inte kommit mig för att annvända det. Men nu så har jag satt axen i det och resultatet blev då detta.
Mönstret till bodyn är samma som jag brukar använda förutom att jag tog in lite på vidden, tycker att denna blev bättre. Byxmönstret är det samma som vanligt.
Nu var det ett tag sedan detta lilla set flyttade och jag hoppas att det har använts och blivit omtyckt.

4 kommentarer:

Åsa Tidqvist sa...

Så sött set! trolltyget gör sig så bra som småbarnskläder, verkligen fint!

Ahlard sa...

Supersött:) Jag tycker det är svårt att sy bodys då jag inte har någont att prova på, vet aldrig om de blir bra... Men det är ju underbart sött:)

Sandra -Vildkatten sa...

Finfint. Såg faktiskt en body i precis denna färgställning idag.

Unknown sa...

så fint du!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin