tisdag 17 november 2009

Klänningar till en tjej!!



En beställning klar, två klänningar med lång ärm och ett helt nytt mönster. Blev jätte nöjd med denna modell inte alls så rak men ändå inte för tajt satt super snyggt på I när jag provade på henne. Absolut en ny favorit hos mig.


Molnklänningen har varit favorit hos mig men denna gång måste jag nog säga att jag bara älskar stjärn klänningen.
Båda tygerna kommer från JNY Design och muddväven från Olssons tyger. Mönstret har jag ritat helt själv utifrån ett grundmönster på en tröja med raglarärm.
Det tråkiga är att mitt nya favorit tyg med stjärnor är nästan slut och även slut hos Jenny, trist =(

10 kommentarer:

LillaBarn sa...

Vad fina.... Jag gillar båda två, och skulle vilja ha moln i alla färgställningarna... Stjärnorna är superfina med. Snygg modell!

JuMel sa...

Jätte fina bägge två!

Doris_Assar sa...

supersnygga!!!

KRUMELEJ sa...

Jättesnygga. Håller med dig om att det är synd att stjärnorna är slut hos Jenny, för de är verkligen härliga.

Åsa Tidqvist sa...

ååh, jag ångrar såå att jag inte köpte det rosa stjärntyget för hjälp vad fint du sytt!!

SiriR sa...

Så fine! Liker også den med stjerner:)

Emilia sa...

Härliga!

Unknown sa...

underbart tuffa klänningar!!!
**erika

Retro Elephant sa...

Jättefina!


//Lina

Jonglören sa...

Jättehärliga plagg. Har en fråga till dig: Hur gör du för att få till bilderna på dina plagg! Alltså finessen att inget finns med på bilden mer än själva plagget och dess helvita bakgrund? Vilket program använder du och hur gör du?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin