tisdag 25 augusti 2009

PIF !!

Min första piff: såg piffet hos Tvillingtand och tänkte att denna gång ska jag vara med. Lite läskigt men mycket roligt =)

"PIF står för "pay it forward" och så här går det till: De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF":a, genom att lova samma sak på din blogg!"

5 kommentarer:

Annika / Idis o jag sa...

Åh, vad jag blev sugen på detta! Vill gärna vara med på PIF och detta blir i så fall min första också - spännande!

persavik@yahoo.se

Spenatmamman/MinaPyssel sa...

Lite läskigt är det men OK jag är med! Första piffen även för mig.

kajsabefa@yahoo.se

Maria sa...

För tusan, jag vill också vara med. Va kul, min första här med!

Pernilla sa...

Oj så skoj att ni ville vara med på detta!
Kommer att bli riktigt spännande =)

Maria sa...

Hej hej!
Vill bara dubelkolla att du fått mitt svar om storlek på barn osv? Vet att du har några veckor till på dig;) Ska bli kul att mottaga mn första PIF, så kan jag sedan skicka iväg mina PIFFAR;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin