onsdag 26 augusti 2009

Molnig husvagns semester =)

Har sytt klar två mössor åt I känns som om det är bäst att vara förberedd snart är det dags att använda dom, och känner jag mig själv rätt så väntar jag in i det längsta med att göra saker till henne!
Men nu är det gjort =)



Mönstret är taget ut Baby cool och är lite omgjort upptill. Men jag vill också tacka e.ko för tips och råd om möss mönster =)
Tyget känner väl alla till vid det här laget, men för dom som inte vet så är det från jnydesign.
Det var skojigt att göra dessa ganska enkla och gick ganska snabbt =)

3 kommentarer:

Moi! sa...

Å stress stress, jag måste också göra mössor...och byxor, och nattkläder och....massor!!! Inser väl så småningom att måste köpa en del kläder också...med tre barn så....

skrotis sa...

Jättefina mössor! Jag ska också sätta igång med mössor, har ett mönster jag bytt till mig från made by me /Madelene som är jättebra! Mönstret ur Baby cool använde jag faktiskt förra året till att sy en mössa åt mig själv...

Lilla NovaK sa...

Jättesöta mössor! Får snart hem lite husvagnstyg själv och då blir det garanterat ett par mössor! =)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin