lördag 18 april 2009

Klänningar bland vårens blommor!

Det har inte blivit så mycket bloggat på slutet men mera sytt, bland våra första vårblommor i trädgården ligger en ny klänning till I modellen är den samma som mina andra klänningar men är ej fodrad dom är i stället sydd med kantband. De härliga landskapstyget som jag gillar så mycket.



En annan klänning sydd av ett gammalt 70- tals tyg som jag har fyndat helt oanvänt och underbart. Jag blir så glad när jag ser den här klänningen och I var så fin i den!!






Det är fortfarande ganska trist färg på naturen utomhus =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin, jag vill ha!!

JC <3 sa...

Jag är så nöjd med de byxorna jag köpte av dig i det motivet. Jag älskar dem och lilleman tittar på motiven och säger Mjau eller Bä.
Tack igen, är verkligen supernöjd!

Pernilla sa...

Det glädjer mig att ni blev nöjda, tyget är helt underbart!! Och tack själv!!

Ahlard sa...

Det här är sista kommentaren, på ett tag i alla fall. Bombarderar dig men det var så mycket fint. Och det här tyget var ju bara coolast!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin